Tuesday, January 25, 2011

Sahabat sbg Penguat Iman

Jazakillah hu Khairan Sahabatku

Terima kasih sahabat2 tanpa dri antunna sekalian pasti ana kan futur dalam dunia sementara ini... Dunia yg menguji kekuatan Iman dunia yang melalaikan insan2, dunia yang penuh dengan kemanisan sementara...

Tapi Ketahuilah kemanisan Ukhwal Fillah itu selamanya....

.......................Aku cintai drimu kerana Allah whai sahabat..........................

-------------------------------------------->Ceritaku<--------------------------------------


Buku ni adalah Hadiah dari seorang sahabat sempena hri lahir tak sangka sbb bku ni mmg menjadi idaman hati untuk dijadikan koleksi tarbiyah
tapi bukan hadiah yg menjadi ukuran tetapi ingatan yang menjadi pemanis persahabatan
terharu bila shbat ckap "Ingat saya lupa ke hari lhir awak"... sdikit terharu sbb kerana disibukkan dgn hal dunia saya terlupa bahwa umur saya sudah bertambah dan kematian mkin menghampiri saya...

Syukran Jazilan Sahabat... sememangnya kadang2 sahabat kita lebih tahu tentang dri kita lebih dari dri kita... itu bukan suatu kepelikan jika ikatan equaivalent Iman yang mengikat atom2 Ukhwah fillah ini...




No comments:

Post a Comment